Továbbra sem értem hogy miért lenne jó ha a MoW Blitzkrieg lenne.
Az hogy a lövedékek tényleges 3D modellben utaznak, és az alapján van meghatározva hogy mit, vagy mit nem csinál a célponttal, hogy az hogyan találja meg az ő 3D hitbox vázát, annak elterjedni kellett volna minden létező stratégia között, nem hogy visszamenjünk 2D irány és távolság alapon számolt azonnal telitaláló hitscan ágyúkhoz, géppuskákhoz.
Továbbra is egyik nagy Soldiers élményem, hogy a gránát lepattant és visszacsúszott a háztetőről a katonám arcába, és hogy egy lövészárok mögötti teherautó roncs beborult az árokba kinyírva az utolsó 3-4 rosszarcút. Ez mind megvolt a legelső GEM motoros játéknál, és ennek mára legalapabb iparági standardnak kellene lennie, nem hogy visszagaloppoljunk a Red Alert idejébe, mert akkor még a szomszéd Gizike is 3 gyerekkel könnyebb és egy unokával szívdöglesztőbb volt.
Multit lehetne javítani százféleképp, nyilván a mostani peer-to-peer nem a legideálisabb, pénz meg sehol nincs a rendes megvariálására, DMS ill most a Barbed Wire szopik is miatta rendesen. Best Way elvileg megoldotta a saját forkján (próbálták volna nem egy MMO-nál), de hogy bizonyos dolgok lebutítása árán-e azt majd meglessük nyugati kiadásban, pályaszerkesztőben.
Egységek multiplayer egyensúlya meg olyan amilyen. MoW után az AS 1-2-ben sokat javult, de több tucat egységet per oldal hasznossá is tenni, és 4 másik oldal cuccaihoz is hozzáigazítani azért nem kis kihívás.
Ezért is próbálta meg Instinct a "competitive units" dolgot erőltetni, de csak mérsékelten sikerült, mert nem szerették a népek, a World at War modder arczoknak egy fokkal jobban ment, de azt a modot sem használják sokan.