Sztem csak simán akkora a filmdömping hogy a nézõ azt se tudja mit nézzen, mire adjon ki kemény ezreseket, így próbál a tutira menni és elpre eldönti mire ül be. De választani csak abból tud amit a reklámok az arcába tolnak, a többi "ismeretlen" filmrõl honnan tudná kitalálni az most jó lesz vagy sem?
Igény lenne a nézõ részérõl az újításokra, csak a kiadóknak nincs rá igényük, õk csak a biztos állóvízre mennek, x+1. folytatásokra adnak csak lóvét, az lesz csak bereklámozva, az újító filmeknek nem sok esélyük van eljutni a nézõk tudatáig, hogy amikor választ mit nézzen, rá essen a választás. Ugyanez megy a rádióban is, mindegyik kb ugyanazt a szart, az átlaggagyit játsza, mert vmi statisztika kihozta hogy akkor kapcsol el a legkevesebb (igénytelen) hallgató, így ott 2%-kal nagyobb reklámbevétel érhetõ el mint minõségi mûsorral.