Erre mindig azt szoktam mondani hogy egy buszvezetõ, vagy teherautó sofõr, hogy tud keményebben dolgozni ? Itt is annyit vezet, ott is, gyorsabban sem mehet, csak ott megfizetik. A pénztáros is ott ül kasszában egész nap ,és ha jön a vevõ üti a gépet, "keményen".
Én meg azt mondom hogy, ha van egy ezer éve megépített lakótelepi parkoló ahol leginkább az ott lakók élnek , és mindig van hely, aztán egyszer csak odatolja a képet egy parkolótársaság, hogy magának gyûjutse a pénzt, az pofátlanság. És ez nem belváros. Nem old meg semmit, csak jól kitolnak pár ott élõvel aki ezentúl kénytelen gyalogolni, mert adminisztratív okokból többé nem tarthat autót, mert nem oda van állandóra bejelentve stb.
Az autó luxus ??? Pont a hetvenes éveket idézi. Nehogy a 21. században akkora luxus legyen, hogy valaki vegyen egy bármilyen szakadt romot. Egy erõs dohányos többet költ cigire , mint ha nap mint nap autózna 30-40km-et. Tüdõrákosra bagózni magunkat persze soha nem hangzik el hogy luxus lenne...
Gáláns gyerektámogatás ??? Mirõl beszélsz ? Arról a havi 13 ezerrõl amit családi pótléknak adnak, vagy a GYED 28 ezer forintjából tartsd el a gyereket ? Csoda hogy nem rohannak gyereket gyártani az emberek. Az átlagfizetés a józan ésszel gondolkodók számára nagyon kevés a gyerek normális felneveléséhez.
Persze a lumpen és kisebbségi rétegek gyártják ötösével a gyerekeket, a kapott segélyeket elisszák, eljátékgépezik , aztán ha éhes a picike, majd lop magának kaját...
Miért látod ugyanazokat az autókat ? Mert a csórónak két lehetõsége van. Vagy vesz új autót 10éves részletre, vagy vesz használtat 500 ezer kilométerrel 100 ezret futottnak hazudva, amit már valaki lelakott. Ekkor inkább az újat választja. Mert a többször EU szabályoknak ellentmondónak minõsített regisztrációs adó sikeresen megakadályozza, hogy jó minõségû nem szétbarmolt 10 év körüli használt autót tudjon venni fillérekért.