"karosszeria anyaga: ide barmi jo, hiszen nem teherhordo felulet, tehat akar ragasztott papirbol (lasd: trabant) vagy vizallova tett vaszonbol is lehet"
A Trabant építése óta már biztonségi szempontokat is figyelembe illik venni egy autó tervezésekor. Nem, egyátalán nem mindegy mibõl van a karosszéria...
"-kormanyzas: azert kell elektromos kormanyzas es fek, mivel jol lathatoan differencialis kormanyzasu a jarmu, tehat a kerekek sikja nem valtozik (lasd: tankok es robotok)"
Jól láthatóan? Mibõl látszik ez?
"-solo-duo: a japanok keszitettek olyan 8 kereku elektromos autot, ami annyibol allt, hogy elol 4 kerek, hatul 4 kerek (8 kerekagymotorral, vegsebessege 320 km/h); az autok osszefogatasara eleg 3-8 rogzitesi pont az autok hatlapjnal, ami utan a rendszer 1 jarmukent mukodik (amennyiben van emu csatlakozas a ket egyseg kozott)"
Megint csak azt mondom biztonsági szempontok is vannak. Szerkezetileg nem hizsem, hogy ugyanolyan biztonságosra meg lehetne csinálni egy ilyen autót. De az bizonyos, hogy nem lenne egyszerû. Ez nem a 8 keréken múlik.
"A Tesla fele elektromos auto emp hullammal mukodott (lasd: Tesla fele energiaatviteli rendszer), amit jol mutat hogy egyszer sikeresen fel is robbantott a rendszerrel egy tavolabbi generatort."
Mûködött ám a halál. Teslát mindenféle fantasztikus Emp kütyükkel összefüggésbe hozzák, csak éppen semmire nincs bizonyíték.
Ó persze, tényleg ki lehet nyerni áramot elektromágneses mezõbõl, csak épp nagyon rossz hatásfokkal.