Ez igaz, de ez nem egyenértékû azzal, hogy mindegy mibõl van a burkolat.
Pl jó dolog, ha egy elcsapott galamb nem lyukasztja át a karosszériát.
Dragsterek mint biztonsági szempontból követendõ példa? Normális vagy? Azt teljesen más szempontok alapján terveik. A biztonság eléggé hátul van a sorban.
"Ha egy kamionnal vagy egy csuklos jarmunel kepesek 1 teherhordo pontra tenni az egeszet"
Az, hogy egy kamionnál rá vannak kényszerülve ilyenekre (mert ugye valahogy be kell kanyarodni a sarkon), nem jelenti azt, hogy ennek nincs negatív hatása a menettulajdonságokra.
Vezetés közben nagyon is figyelni kell arra, hogy ez hogyan befolyásolja a menettulajdonságokat.
Példaként had hozzam fel a rengeteg utánfutós/lakókocsis balesetet.
"Bizonyiteknak ott van a szabadalmi leirasa."
Hányszor kell még elmondani, hogy egy szabadalmi papír semmit nem bizonyíték. Nem kell bemutatni mûködõképes prototípust, sõt, még az elméleti mûködõképességet sem vizsgálják.
Nem véletlenül van a rengeteg hülye vízhajtású autós szabadalom.