Igazabol a legnagyobb gondott hosszutavon a monotonitasban latom. Megvan milyen instakat kell farmolni, melyik napikat erdemes megcsinalni, es ha az embernek nincsen napi 8+ oraja a jatek elott ulni, akkor magara a tenyleges szorakozasra alig marad ido, vagy nem halad semmire. Ehhez meg hozzajon, hogy az end game pvp nem igazan kielegito, meg kell hogy mondjam, nem erre szamitottam, es sokan masok sem, mivel persze, ellehet lenni, mindig van mit csinalni, de igazi pvp kihivasok es celok nincsenek, max arenaban, ami meg tele van botokkal, macrot hasznalo idiotakkal meg cheaterekkel, es a banhullamok elmaradnak, vagy ha banolnak, az meg sem latszik. Legjobb pelda erre, szerverunk pvp osszesitett elsoje sokaig egy lvl 22es summoner volt...(most nem tudom h all a lista nem logoltam be par napja) Ez onmagaban nonszensz, mivel 1800as pontszam folott mar nagyon sok az igen jo jatekos, es kizart, hogy ez az eszmeletlen nagy skillpont kulonbseget tudassal kompenzalna valaki, raadasul egy summoner, szoval ebbol is latszik hogy mennyi a cheater es h nem banoljak oket, es ez az elejen meg elment, de hosszutavon nagyon idegesito, es bar kb le se fosom az arenat, de ha ott nem banolnak, akkor open world pvp terulet is tele van ezekkel.
Azt sajnalom a legjobban, h eveket vartam a jatekra, ki is probaltam kijovetele elott, es akkor tetszett is, de hosszutavon sajna nem hozta az elvarasokat, beleoltem vagy 60k ftot, es jatszottam vele ugy 2 honapot. 1v1 az tenyleg jo, a skillek az animacik a grafika meg sokminden tenyleg kovetendo pelda mai napig, de valami hianyzik az end gamebol, es tul sok benne a monotonitas. Kar erte, pedig ugy terveztem evekig tolom majd ezzel. Persze ha kesobb raknak be open world pvpt erinto fejleszteseket, amik feldobjak az egesszet, es normalisan lehet majd "vadaszni " az embereket, nem pedig "big red zerg" vs "mini blue zerg" lesz, akkor azert fogok neki adni meg eselyt, de egyenlore nem latok ilyen fejlesztesekre utalo jeleket.