Az egész KGFB egy bazinagy lehúzás, ugyanis ha pl én 10 éve vezetek, és SOHA nem okoztam kárt, akkor a befizetett biztosítási díjamból egy fillért nem látok viszont.
Ellenben ha csak egyszer is kárt okozok, akkor ahelyett hogy laposkussban fizetnének mint a jógyerek, jön a cirkusz, a cécó, a szakértõi vélemény, a rendõrségi jelentés, meg az egyéb kifogások, hogy ne kelljen nekik, és ha netán mégis kifizetésre kerül sor, akkor még a bónuszomat is jól lehúzzák, hogy onnantól még többet fizethessek.
Na most ha valaki szerint ez a rendszer fair, akkor OTT vannak komoly gondok...
És félreértés ne essék, a fenti szempontból mindegyik biztosító egykutya. Az hogy a mávnak a sikkasztás miatt elfogyott a pénze csak hab a tortán. Nekem ugyanúgy volt hogy a Civic-et anno letolatta egy Allianzos, 4 hónapot vártam a szaros pénzükre, pedig nem volt nagy kárról szó (80e ft kb). Olyanokkal vakítottak, hogy nem ismerte el mégsem a károkozó, csak megszivták mert ismerõs volt, és pontosan tudtam hogy õ elismerte, és be is adott minden papirt. Utána már csak kummogtak, hogy nekik minden levélforgalomra 30 napos válaszadási idejük van. És ha váltanak 4-5 levelet akárkivel, mabisszal, rendõrséggel, másik biztosítóval, ügyféllel, akkor máris akár 1 évig is húzódhat. Na ennyit pl az allianzról, ami az egyik (hanem A) legdrágább.
Pont emiatt nem fog nekem egy percig sem bûntudatom lenni amiatt, ha a lehetõ legolcsóbb KGFB-t választom.