"AZ ilferofos egyértelmûen átverés volt az elejétõl kezdve, mint pl. a modern bújtatott piramisjátékok, amiknek újra- és újra nemzedékek dõlnek be ... ÉN nem sajnálom õket!"
Namost a MÁV Biztosító is büdös volt már a legelején. Csak ugye mivel az ember nem magának köti a KFBt, hanem annak, akinek kárt okoz, ezért jó magyar szokás szerint kizárólag abban érdekelt, hogy a legolcsóbb díjjal ússza meg a dolgot. Ebbõl adódóan a MÁVhoz az ment, aki leszarta, hogy mi lesz azzal a szerencsétlennel, akinek kárt okoz.
Ráadásul már az elején tudni lehetett, hogy mit is takar az egyesületi forma.
Érdekes ember vagy, hogy belemész egy egyértelmûen másokkal kicseszõs - jogilag korántsem tiszta helyzetbe, majd azon nyavajogsz, hogy hogy kicseszett veled állambácsi, az a szemét.
Mindeközben egy hasonló helyzetbe került csoportot (IlFerro) lenézel, és kifejezed zéró együttérzésed az ügyükben.
Szóval miért is kellene téged sajnálni? Volt választásod? Volt.
Örülj, hogy nem okoztál kárt a régi biztosításoddal! Ha engem egy MÁVos megtörne, tuti nem engedném el, amíg nem fizet.
Speciel mióta megvan a kocsim Allianzos vagyok. KFB, Casco ugyanott. Olcsóbb lett volna a MÁV, de belegondoltam abba, hogy mit szív a másik, mire a pénzéhez jut, ha megtöröm. Plusz nem hiányzott egy jóféle agyonverés sem.
Van egy többé-kevésbé normális ügyfélszolgálatuk (nem vagyok vele elégedett), nem kerül kétszer annyiba, ráadásul a KFBben van assistance szolgáltatás is (évi 5kHUF üvegkárra, 15kHUF vontatásra). Újra kell kötni náluk évente, ami nem túl szerencsés, de legalább nem szûnnek meg közben.