A Larrabee fõ területe az általános célú, jól párhuzamosítható feladatok a grafika inkább csak egy ezzel együtt járó rész ami csak egy része a nagy egésznek. Azt kizártnak tartom hogy a Larrabbe a mostani játékokat gyorsabban futassa mint az Nvidia vagy AMD erre készült megoldásai, de nem is igazán ez cél. Játék fronton max egy erõs közép kategóriás termék lesz, fõleg az elsõ nulladik generációs változat, de nem hiszem hogy Intel részérõl a játékprogamok lesz az igazán lényeges célterület.
Magok száma terén az elmúlt évek során többféle variáció jött már képbe a 16/24/32 és 48-as számok voltak a leggyakoribbak. 45nm-en nagy valószínûséggel 32 magos lesz a legnagyobb példány, 2010-ben érkezõ 32nm-es következõ generációnál lesz valószínûbb a 48 magos kialakítás. Persze a kevesebb magos verziók célterülete is megvan, hisz pl. egy processzor mellé integrált GPGPU kialakítás igen jól jön majd mobil fronton vagy alsó kategóriás desktop rendszereknél.