Igen. Folyamatosan, mindenhol hülyének néznek. Nekem ilyenek miatt jut eszembe idõnként, hogy az emberek egy részét (sokan vannak) pl nem ártana különbözõ netes dolgokra megtanítani.
A hülyének nézés csúcsait döntögette egy internetszolgáltató cég, akiket felhívtam: jó lesz elõvenni a szervizes emberüket, mert az az üzenet jön: a távoli szerver hibája miatt nem lehet kapcsolatot létesíteni. A válasz: telepítsem újra a Windowst. Nem tettem. Amit válaszoltam nem illik idézni, de náluk felvették magnóra.
Ez kb. 2 hétig ment így, aztán megszûnt. A szervizes legalább felhívott, hogy kösz. mert éjszakai és hétvégi üzemmódban jelentkezett, beállítási hiba volt náluk. Elgondolkodtam, vajon hány százezer emberrel etették meg az újratelepítést?
Leiratkoztam egy hírlevélrõl, pedig érdekelt volna, ha nem úgy jön folyton, hogy a tárgy és az aláírás között semmisincs. Megfejtettem, az egész levelet képként szeretnék küldeni (még jó, hogy nem flash, vagy mindjárt exe), de a képre hivatkozás egyben az õ szerverüket jelentette. Õ megnézte a próbalevelet, kép megvolt. Kiküldte a próbát, megnézte a saját gépén, ott volt a kép.
Felhívtam, elmondtam, elküldtem emilben. Nem változott, mondván: a próbalevél jó. És õ akarta elmagyarázni, hogyan lehet megjeleníteni a képeket a levélben. Én meg kicsi vagyok, ezért még/már csak 5 cégnél vagyok netes rendszergazda.
Azok a cégek meg, akik ilyen nagy léptékben cserélnek verziókat, sose lesznek hiba nélkül. Amikor ilyet mondanak, mint neked is a levelekrõl, azonnal le kell tölteni a netrõl a másolatát(!!!). Outlookot meg használjon hozzá Bill Gates meg a Mailbox ügyfélszolgálat.