nekem nem az erejével van gondom - mert erõsnek erõs Soldier, amire lõsz az hajlamos megdöglendeni - hanem h semmi változatosság nincs benne.
nézd meg Sentinel játékstílusát pl: Tech Armor be, ellenfelet meglátod, repül a Warp/Overload, fedezékbe be, kikukucskálsz és szétdurrantassz egy buksit, CD lepörög, megsütsz valakit biotikus erõkkel, közben ki-ki nézegetsz fedezékbõl és küldöd az áldást unszimpatikusokra, ha valaki túl közel jön és szétszedi a páncélodat, robban és felborít mindenkit, utána ledurrantod a földön fetrengõ túlélõket, tech armor vissza, ha meglátod h valaki egy peremen futkározik, megtanítod Throw-al repülni, esetleg kombózol csapattársakkal és áthajítasz pár embert a pálya túloldalára... vicces, na. nagyon.
namost ehhez képest engem a mész-és-lõsz játékmenet valami kimondhatatlanul untat. mondom, mindenki úgy játszik, ahogy akar, de szerintem sokkal szórakoztatóbb a többi kaszt jóval pörgõsebb játékstílusa.