Belegondoltam most, jópár éve volt hogy a KOTOR-okat végigjátszottam és már akkor sem számítottak új játéknak, de most így emlékezve még a ME2 is olyan mintha már nem is a Bioware készítette volna azokhoz képest. Jók ezek csak sokminden hiányzik belõlük, épp eszembe jutott az a rész a KOTOR 1-ben amikor egy kaput kellett úgy kinyitni hogy 3 oszlopon a különbözõ energiaszintû kapcsolókat, egymás kizáró feltételek figyelembe vételével, kellett átvinni 1-rõl a 3.-ik oszlopra. Relative gyorsan megoldottam 10 vagy 15 perc, viszont a templomi padlós puzzleba beletört a fogam. Hiányoznak ezek a dolgok már. Olyan ez a ME2 mint egy akciófilm. Hehe kb mintha a Prometheus-t akarnák a 8-ik utas a halálhoz hasonlítani. Egyébként azok az emberek akik a Kotor-t csinálták még a BW-ben vannak?