"az ATInak is van ugyanilyen programja mint a TWIMTBP, és az hogy õk lekésnek egy-egy atom játékról, az a saját balfaszságuk, nem a csúnya, gonosz konkurencia mûve :D"
te tényleg annak örülnél, ha az elmérgesedõ csatározás vége az lenne, ha bizonyos játékok csak ATI-n, bizonyosak csak nvidián futnának, mert pl az ATI is kitalálna saját "fizika API-t" és erõsen ráállnának? szerinted miért van directx? miért nincs külön 3d API minden gyártonál?
"a linknél ezt is nézted: Last Updated: 09 / 18 / 2008?"
netán van ujabb infod?
"senki nem gátolja meg az ATI-t hogy létrehozzanak egy hasonlót ;) aztán még egy fronton kezdõdhet a harc :DDD legalább fejlõdik a sztech :DDDD"
lásd válaszom az elsõ bekezdésre...
"ha megnézed, több tucat olyan játék pörög a piacon amibe bele lehetne gyömöszölni a PhysX-et, mégsem tették meg a fejlesztõk..."
ha nem fizetnek érte, leszarják, mert felesleges ilyen hw támogatottság mellett. konzolok mellett a pc csak egy kicsiny szelet, és ennek a kicsiny szeletnek is kevesebb, mint a fele/harmada képes fizixre (normális sebesség mellett még annyi se, ezért látni csak ilyen aproságokat és nem komoly játékmenetet érintõ effekteket).
"pusztán röhejes hogy mindig megy az elégedetlenkedés,"
elnézést, hogy nem tudok szó nélkül elmenni a hülyeség mellett és szétoffolom emiatt a topikot - mondhatnám: nem én kezdtem :P ;)
"azt vágod te is hogy ez nem hw fejlesztõknek készült slideshow, hanem game deveknek?"
errõl pofázok - nincs más! szóba se kerül, hogy a "fizix hw" licenszelhetõ lenne. nv vett egy API-t, amit játékfejlesztõként támogathatsz - ennyi, nincs tovább! vagy támogathatod más API-ját, ami mindenen fut, de csak a CPU-t képes használni (havok, euphoria)
"ettõl függetlenül az új megoldások terén viszont az nvidia mindig elõttük jár egy lépéssel"
hátpersze ... csak éppen évek óta nincs használható dx10 hardverük, annyira fejlettek ... :) valaha ez igaz volt, de sajnos lemaradtak és csak hátráltatják az ipart :(