vagyis vagy szép/élethû játék, és lineáris ..."legegyszerûbb a verekedõs cuccok.
Vagy fordítva, ha nagy szerteágazó játék készül, és sok mozgó karakterrel tárgyal, akkor meg átlagos vagy átlagon alluli a grafika.
és átmenetek vannak ezek közt.
Itt most van egy játék...
Zsír cucc kiváló látványvilággal...Batman lengedezõ palástjával, meg stb apróságok...
DE.
Az nvidia physx-el...vagyis ez nem a régi kártyás physx...
EZ az nvidia által kifejlesztett az nvidia kártyák grafikus processzorát a fizika számítására használó szoftver...
Vagyis ez nem arról szól, hogy a processzor helyett végzi el a számításokat, hanem akár 4-5x annyit képes +ban kiszámítani a fizikához, mint egyedül egy átlag proci.
vagyis leveszi a terhet valamelyest a prociról, hogy ne legyen lefojtva, de ez nem azt jelenti, hogy nem számít azon fellül ki többet..
Szóval magyarul az van, hogy ha az eidos gondolna egyet, akkor azt mondhatta volna, hogy monnyuk 4 magos proci kell hogy ien effectek legyenek...csak itt most az nvidia kihasználta az általa létrehozott fejlesztést....szerintem ez nem annyira elfogadhatatlan .
verseny van...szerintem amikor az atinak voltak ujjításai, akkor nem sírt senki...
AMÚGYMEG NÁLAM VAN C16XQ élsimítás....Mond meg mien AA hiányról beszéltek????