A PhysX azért él annyira mert integrálják az Unreal Engine 3-ba, amit meg boldog-boldogtalan lincenszel..... Amúgy meg szerintem messz nem ez a legszebb engine, csak hát könnyû rá fejleszteni, komplett Dev Kit-et kapnak a fejlesztõk, nekik már nem kell vele szórakozni, így spórolnak mondjuk 2 évet, amit engine-fejlesztésre ment volna el.
DE az UE3-ban vmi borzalmas,hogy NINCS fizika!! És most hagyjuk a PhysX-et. Max Payne 2-ben se kellett fizika, mégis repkedtek a dobozok,kukák meg minden jó, vagy ott a Crysis ami szintén szoftveresen oldotta meg a dolgot. Ami a szomorú,hogy PhysX nélkül az egész környezet egy statikus IZÉ, mintha egy Point&Click játék renderképeit bámulnám!Felháborító!! Golyónyomok meg sérülések a falba már jópár éve megoldott dolog,de az UE3 bizony nem tudja még 2009-ben sem! Na ez a szégyen. Senki nem vár itt überrealisztikus fizikát az ATI-sok közöl,de azért az vérlázító,hogy kis semmi székek is le vannak betonozva, az összes többi berendezési tárgyal együtt!!