És eddig nem tudtatok hasonló látványvilágú játékot mutatni, ellenben én hivatkoztam már egy-két olyan effektre, konkrétan, ami a PhysX nélkül elképzelhetetlen, a mai gépeken.
Úgyhogy, ha a háttérben lepénzelés áll, nem zavar, sõt, mivel volt annyi eszem, hogy nV karit vegyek, örülök is neki.
Félreértés elkerülése érdekében;
Vannak ezzel a technológiával is bajok. Például a 2.40-es patchig a Sacred2 belassult, akár ki, akár be volt kapcsolva a PhysX, füstnél... Javították, nem lassul be, és gyönyörû.
Mirror's Edge-ben, ha üveg törik, diavetítéssé válik a kép, viszont, ahol nem törik üveg, ott használható, és ha nem is sokat, de hozzáad a játékélményhez.
Szerintem, még tanulni kell a használatát, de ha ez megvan, sokat adhat élményileg a játékokhoz. (Már most is sokat ad, igaz, egyenlõre nem sok játékban)