A Carbon engine lesz a játék azon motorja, ami a karakterekel fog operálni, és nem a "jelenlegi" ûrhajós résszel. Szóval igen, így fognak kinézni a karakterek a játékban.
Egyébként ezt nem értem meg valahol az egész PC vs. konzol vitában.
Miért várja el bárki, hogy egy 5 éves konzol hardware tudja azt, amit egy jelenlegi PC-s hardware? Erre utaltam lent a felbontás miatt. Jelenleg a konzolok már arra képtelenek, hogy 1920x1080-ban lerendereljék a jelenlegi játékok grafikáját. Ettõl még persze nem néznek ki rosszul, de engem especiel zavar, ha nem natív felbontást élvezhetem a grafikát. Nagyszerûen észre lehet venni a recés éleket, a kissé homélyos képet. Igen, ugyanezen okból PC-n is morgok ha egy játéknál nem lehet bekapcsolni az Anti-aliasing-ot.
Hogy ehhez izmos hardware kell? Hát igen, bár azért crossfire/sli nélkül is bõven élvezhetõ. Az EvE esetén kiváncsi leszek a fizikára, hogy a PhysX gyorsítás hogy fog kinézni natív gyorsítás nélkül és vele...
De ugyanakkor az izmosabb hardware miatt a PC elõnye elvitathatattlan. Ma már egy átlag videókártyán annyi memória van, mint amennyi PS3-on és az Xbox360-on összesen, márpedig a textúrák, normal mapok és a többi helyet igényelnek, innentõl kezdve...