regebben mar irtam par sort becopyzom neked (legalabb lesz tema is azonkivul hogy "szarakonzol")
FPS tévhitek:
1, Nincs normális FPS konzolra!
Kinek mit jelent a "normális"
Néhány FPS cím konzolon:
Counter-Strike
Unreal Tournament 3
Bioshock
Far Cry
Battlefield: Bad Company
Rainbow Six: Vegas 1-2
Condemned 1-2
Call of Duty 4
Halo 1-2-3
2, De hát az FPS-hez egér kell !
Ez valóban igaz olyan FPS esetében ahol a pixelpontos célzás vagy az irreális forgolódási sebesség az elsõdleges szempont. (Ahol ez így van, (pl UT3) ott a konzol támogatja is az egér és a billentyûzet használatát.)
3, Akkor miért nem támogatja az összes FPS az egeret
Mert jónéhány játék élvezhetetlenné válhat egy átlag játékos számára a multiplayerezés alkalmával a századmásodpercek alatt kivitelezhetõ megpördülések és a rögtön utána kiosztott pixelpontos fejlövések miatt. (Amiket általában az éjjel nappal gyakoroló geekek osztanak.)
Sokan belefutottak már abba a reálisnak cseppet sem mondható (és ez miatt az Unreal-ba való) helyzettel hogy elkezdtek lõni valakit hátulról és a célpont a másodperc töredéke alatt megfordult és kiosztott nekik egy fejlövést.
Amíg az ilyen helyzetek semmiféle megdöbbenést nem okoznak senkinek egy Unreal tournament-ben, addig elég viccesnek hathat egy Battlefield vagy egy Rainbow Six játékban, ahol inkabb a csapatjátékon vagy a taktikázáson van a hangsúly.
4, Na ne viccelj még a végén azt mondod hogy az egér szar az FPS-hez
Természetesen nem az egér hibája hogy sokan UT-nak nézik a Battlefieldes játékokat és a valóságot meghazudtoló sebességgel forgolódnak, ugrálnak, osztják futás közben a heccsátokat hanem a JÁTÉK hibája.
Azok akik inkább szórakozni vágynak egy FPS-ben (nem pedig profi szinten begyakorolni a dolgokat (kinek mi a szórakozás)) azok teljesen elégedettek a konzolos multizással hiszen ott senki nem fog irreálisan célozni vagy forgolódni.