Egyre jobban tetszik a játék, csak van pár + zavaró tényezõ:
- A nap ugyanott nyugszik le, ahol a hold felkel, továbbá szerintem túl gyorsan változnak a napszakok. :P
- Nem lehet gombnyomással elrejteni a HUD-ot, ami ebben a játékban nagyon hangulatfokozó elem lenne pedig.
- Az árnyékok mennyisége és részletessége elõtt különösképp kalapot emelek, erõsen Far Cry 2-es szintûek (csak a füveknek nincs árnyékuk, ami nem is baj talán :)). Viszont az zavaró, hogy az árnyékok az autó körül egy bizonyos távolságon belül rajzolódnak csak ki, és elég szembetûnõ a "határvonal".
- A játék elég halvány keretek között nevezhetõ csak offroad-nak, ami okán sajnos sokszor élvezetesebb az úton autókázni, mint letérve az útról. Ez az idiótán pattogó fizika miatt is van, fõleg hegyen lefele száguldva tud nevetségessé válni. Ugyanitt tartva az ütközések teljesen élettelenek, szimplán csak lepattanunk a környezet "akadályiról". Bár az tetszik, hogy átszaggathatjuk a szalagkorlátokat (ugyanez mondjuk motoron ülve a játékban furcsán hatott. :)
- A civil teherautók, kamionosok õrültek. Kilinccsel elõre veszik sokszor a kanyarokat. :DD
- Sok esetben hasznos lenne, ha a bal alsó sarokban lévõ mini térkép kijelezni a terep-magasság viszonyokat is.
- Az AI átlagos gondolkodású teljesen (bár ezt nem illik felróni a játék esetében). Ha nincs semmi útlevágási lehetõségünk verseny közben, akkor van esélyük, viszont legtöbbször van lehetõségünk és én igyekszem minden checkpoint-ot árkon-bokron át elérni (úgy izgalmasabb :)) és ez hatalmas elõny a többiekkel szemben, kik legtöbbször az útvonalat követik.
- Mint ahogy írták már korábban, unalmassá tud válni a játékmenet. Én pl úgy játszom, hogy egy szûz Camp zónában elõször megnyerem a Carrier versenyeket, majd levadászom az ezek után feloldódott, úton lévõ teherautókat a zónában, amik feloldanak a térképen minden elérhetõ tennivalót. Majd ezeket a tennivalókat is elvégzem, aztán egy új zónába érkezve kezdõdik ugyanez elölrõl.
- A legzavaróbb pedig a konzolszagú menükezelés. Pl egérrel nem lehet a térképen cselekedni, emellett mi az, hogy a fõ opciók közül csak a T-vel, Z-vel, közelíteni, távolítani a térképen meg csak a U-val meg az I-vel lehet.
- Sajnos összefüggõ, átláthatatlan erdõkkel nem találkozhatunk, az erdõsebb részeken a fák mindenhol ugyanolyan sûrûséggel helyezkednek el egymástól, mindig kiválóan lehet közöttük cikázni. Olyan nincs, hogy erõsebb kanyarvételt kell alkalmazni, hogy elférjünk.
Viszont sok apróság van, amik javítanak az összképen.
A játék nagyszerûen szemlélteti, amit tényleg akar, a globális felmelegedés sulytotta tájat. Pl van sok magasabb hegység, miknek a tetejét hó borítja, látni sok erdõtüzet, szárazságot. Voltam már egy szigeten lévõ kialudt vulkánban is. :)
Az is elég hiteles, hogy sok a kiapadt meder, amik helyén pedig jelzi a GPS, hogy víz lenne.