Az a baj, hogy nem fél-információk és marketingszövegek alapján akarsz hozzá nem értõként véleményt nyilvánítani.
Pl. milyen is az a shader a KZ2-ben amitõl közel menve az utolsó szög is látszik? Egyáltalán tudod, mi az a textúra, mi az a shader?
Az SPU-k nem tudják 100%-ban tehermentesíteni a GPU-t? LOL! Szó sem volt ilyesmirõl, kb. 0-5% teljesítménynövekedést lehet az Edge-el elérni, amit a Sony a belsõs stúdiók know-howjára alapozva rakott össze a third party developereknek.
AI-ról meg fizikáról beszélni vicc a mai játékokat figyelembe véve, Killzone2 kapcsán meg kifejezetten röhej. AI-ban kb 10 éve, fizikában kb 5 éve semmi jelentõs elõrelépés nem volt.
Amúgy érdekelne hogy szerinted hogy néz ki egy textúra "megtervezésének" munkafolyamata, mert erõs képzavarokat érzékelek itt...