"Az a baj, hogy nem fél-információk és marketingszövegek alapján akarsz hozzá nem értõként véleményt nyilvánítani."
Ne magadból indulj ki.
Ilyen köcsögösködéseket én is tudnék írni, de mint látod egész eddig próbáltam magasabb szintre emelni a beszélgetésünket, sajna sikertelenül.
"Az SPU-k nem tudják 100%-ban tehermentesíteni a GPU-t? LOL! Szó sem volt ilyesmirõl, kb. 0-5% teljesítménynövekedést lehet az Edge-el elérni, amit a Sony a belsõs stúdiók know-howjára alapozva rakott össze a third party developereknek."
Mikor is volt ez az Edege kezdeményezés? 2007-ben?
Elmentettél egy oldalt amit a gugli kidobott 2007-ben?
Szal nem tudsz amúgy olvasni sem? Én is azt mondom, hogy nem lehet az egyes feladatokban 100%-osan tehermentesítenia GPU-t, ezt tényleg nem mondta senki - max fanbolyok akik lejáratni próbálják a PS3-at. LOL! Azonban a valóságban a cell bevonásával sokkal többet nyernek a dologgal, nem csak annyit, hogy azt a pár % GPU idõt másra lehet fordítani.
Post processing esetén az RSX erõforrásainak 20%-át használja fel és max közepes képminõséget lehet elérni, ha csak a GPU-t használják.
Ugyan ez RSX+cell esetében: 14%-os RSX erõforrás/proci idõ felhasználás, 12% SPU idõ és az eredmény egy magasabb szintû grafikai megjelenítés.
"AI-ról meg fizikáról beszélni vicc a mai játékokat figyelembe véve, Killzone2 kapcsán meg kifejezetten röhej. AI-ban kb 10 éve, fizikában kb 5 éve semmi jelentõs elõrelépés nem volt."
Ja, igazad van pl AI tekintetében tényleg röhej, ami Crysisban, meg a MW2-ben van.
Fizika tekintetében pedig a KZ2, és most lehet azon is röhögni, de az élmezõnyben van, ha ilyen alacsony az átlag szint, az nem a KZ2 hibája.
"Egyáltalán tudod, mi az a textúra, mi az a shader?... Amúgy érdekelne hogy szerinted hogy néz ki egy textúra "megtervezésének" munkafolyamata, mert erõs képzavarokat érzékelek itt..."
Jó, ha gondolod lemehetünk ilyen szintre is, akkor én is kérdezek ilyet: mondd csak öcsi, nõvel voltál már?