ezzel nagyjából egyet is értek, a ps3 belsõje 'konzolabb' a 360-nál.
ettõl függetlenül a videoért felelõs rész alapfeladatokra is alkalmatlan (scaling) és az egész architekturája a multbeli grafikai megoldásokra van kihegyezve, tehát a ps programozó rákényszerül a celles hekkelésre, ami - ahogy emlitetted - pénz és idõ. te ezt elõnyként állítod be, de játékos szempontból ezzel Te (ps3 tulajként) veszitettél: gt5, resistance, killzone, gow 'sokára' jön, csuszik, halasztják.
pécéprogramozo meg nem képes az elõre meghatározott normális idõkeretben a ps3on is jol futo multiplatformot késziteni, itt ott kisebb nagyobb kompromisszumot kapsz. persze biztosan akad majd pozitiv példa is, ld. itt a Mercenaries2, de a trend egyelõre nem épp a sony gépének tulajdonosainak kedvez
marcinger: a BD ott elõny, h csendes, ám hátrány, hiszen a KÖTELEZÕ install is azért van, mert lassu a bluray olvaso ... kényszermegoldás. mercenaries2ben a távoli texturák valoban sokkal szebbnek tünnek, viszont az Aliasing gondok meg a ps3 tulajokat sulytják... ha pedig igazi csodát akarsz látni, látogass el a PC verzio topikjába - extraigénytelen konzolportot kaptak :)
jocskán elmért játék lett/lesz ez a Merc2 :( és mindez egy sok sok honapos csuszás után tud ennyit, egy problémamentes elsõ rész után :((( vicc.
a 20g winyo mamár filléres árral büszkélkedhet, de kb. annyit is ér :D (semmit, pláne egyelõre)