"ettõl függetlenül a videoért felelõs rész alapfeladatokra is alkalmatlan (scaling) és az egész architekturája a multbeli grafikai megoldásokra van kihegyezve, tehát a ps programozó rákényszerül a celles hekkelésre..."
Ha a programozó úgy érzi "rákényszerül a hekkelésre", akkor mondom, nem érti az egész architektúra lényegét, hiszen eredetileg NEM is volt külön GPU a PS3-ba tervezve, a grafikai feladatokat is a cell-lel, cell-ekkel akarták megoldani!!!
Más kérdés, hogy bizonyos területeken sokkal erõteljesebb volt a GPU-k fejlõdése, így végül belekerült egy a PS3-ba is. De NEM arról szól a PS3, hogy van benne az a bizbaz CPU tökmindegy mi, csak számoljon már valami kis adatot, aztán majd a GPU úgy is elvégzi a lényeget, manapság már a fizikát is. Persze gondolhatja a kis programozó a kis agyával, hogy hát ezt öszödiesen elqrták, mert minek qrták már bele azt a bivalyerõs elég érdekes CPU-t. De ha a programozó nem képes a személyes sértettségén átlépni, hogy nem tolták a segge alá a megszokott hardvert, akkor keressen más munkát. Szerintem.
A PS3 nem azért ilyen mert Kutaraginak folyamatosan rossz éjszakái voltak az utóbbi 5 évben, épp ellenkezõleg;)
Azért a PS3 installja sem arról szól általában, mint PC-n, hogy a játék fullban megy fel wincsire és attól kezdve meg mehet a lemez kukába, hanem hogy csinálnak egy puffert, amivel gyorsítják az adatok betöltését. Általában.
Most néztem a COD4-et PC-n, hát nem kicsit babább a grafika, mint konzolon pedig csak egy f.o.s GeF7600gs-en megy nálam. Ez tény.
Meg az is, hogy ahányszor megnézem a KZ2 valamelyik dögösebb videóját, mindíg lehugyozom a lábam.;)))