(1UP) Elsõ alkalommal, mikor tárgyalásra került a Rage megatextúra technológia és idSoftwareék megemlítették, hogy X360-on kettõ egész darab DVD-n helyezik majd el a játékot, kérdõjelek merültek fel, hogy akkor mégis mennyire mega meg végtelen ez a sok textúra?
Tim Willits korrigrálni kényszerült emiatt korábbi kijelentését. Sajna nem kuncoghatunk a bakiján, mert a következmények eléggé gyászosak. Fõdizájner Úr beismerte, hogy nyirbálják a játékot ezerrel és a tervezett öt nagy helyszínbõl már csak kettõt tudnak beletenni az Xbox360 vérkevés tárolóhelye miatt. Az X360-on 6-8 GB helyük van kipakolászni a fájlokat. A PS3 már 25GB-ot kínál.
PC-n természetesen korlátlan az installálható játékméret. Ennek következtében fájó döntésre szánták el magukat: X360 méretére kell zsugorítsák a teljes játékot és ez a többi platformot is megcsonkítja textúraméretileg és mennyiségileg. Willits koma védekezett azzal, hogy a meghagyott két helyszínbe beleömlesztik a tervezett öt nagy pálya teljes anyagát, ám ez eléggé gyenge érv. Azért Megatexture a technológia, hogy öt nagy pályán keresztül gyönyörû, egyedi és változatos grafikákat láthassunk. Ehelyett most MegaZanza lesz.
A wasteland történetét kényszerültek megnyirbálni az X360 tárolókapacitás miatt, így képtelenség a "nagyobb" verziót kiadni PS3-ra és az "óriás" változatot PC-re, mert utóbbiak nem léteznek már az X360 régi DVD formátumának köszönhetõen..