A technológiai fejlõdésnek az immerzivitás új szintjére kell lépnie, hogy érdemes legyen új generációt elindítani. A jelenlegi játékok egy teljesen interaktív környezetet tudnak biztosítani. Ezt az adaptívan interaktív intelligens környezettel lehet megfejelni, megjelenítés tekíntetében pedig amint említettem a ray-trace grafikával.
1-2 év múlva ezeknek a hardveres feltételei még nem állnak rendelkezésre (megfizethetõ áron és konzol nagyságú dobozba csomagolva).
"Slim PS3 meg egyelõre csak szép álom, azt hogy mikor fog megvalósulni nem lehet tudni... ugye a ps2 slim 4 évre rá jött ki, a PS3 hol van még ettõl?"
Hol? Hát ha a számításaid és az analógiád igazak, pont akkor fog megjelenni, amikor az ellenfelek piacra dobják az új versenyzõket.;)))
"Elõzõ genbe nem volt ellenfele a PS2õnek, a fejlesztõk döntõ többsége is a Sony mögött állt... ( GC megbukott, Xbox meg belépõ konzol volt, a PS2 mellett esélye sem volt semmire... )"
Kb 1 évig tényleg nem volt ellenfele, mint ebben a generációba az X-nek sem. A PS1 is belépõ konzol volt annak idején, szal kár ezzel takarózni. GC meg a szokásos Nintendó retróságon/gyerekességen bukott meg, ami manapság meg a Wü erénye, hát változnak az idõk ugye.;)
Az x-nek tényleg jó kis, a középszerû tehetséggel megáldott fejlesztõket sem szankcionáló fejlesztõ készlete van. Ezzel szemben a PS fapadosabb, csak a legtehetségesebbek fognak tudni rá csúcsot alkotni, de õk épp ezért, mert nem köti õket egy elõre megálmodott fejlesztõ környezett, nagyobb magasságokba lesznek képesek vinni egy eleve erõsebb hardvert. Ha a PS4 is a cell-re és nagyjából hasonló architektúrára épül, akkor már senki nem fogja az ujjacskáit félteni, hogy kódolni kell, mert addigra, már kész infrastruktúra fog állni mögötte.