A mûszaki alapok valóban nem ártanak, de azt, hogy hullámtan miben segít azt nemtom (azaz sejtem) :) Az ismertség dolog valóban áll, én is nagyon sok helyrõl hallottam errõl, és az is reális, hogy kulimunkával kezd az ember, hisz semelyik másik munkahelyre nem úgy kerül oda az ember, hogy egybõl a legfontosabb feladatokkal bízzák meg.
Én nem tettem fel erre a szakmára az életemet amúgy, a fõsuli elvégzése után jött belém az ihlet, hogy jó lenne ezzel is foglalkozni. Van teljesen más területen fõállásom, és a meló mellett foglalkozok ezzel (sajna nem tehettem meg, hogy elmenjek jelképes fizetésért asszisztensnek/tanulónak ilyen területre).
Elég sok áldozatot kíván a dolog, volt olyan 2 hetem, hogy melóból hazaértem 5-re, fél 6-ra mentem le a próbatermünkbe/stúdiónkba, este 11-kor végeztem éjfélre hazaértem és másnap reggel 7-kor keltem és mentem melózni - és nagyon úgy néz ki, hogy a jövõben lesz még jópár ilyen hetem, de nem bánom.
Amúgy sztem itt Magyarországon ahhoz, hogy valaki hangmérnöki melóból normális szinten megéljen, vagy nagyon jó kapcsolat, vagy nagyon nagy tehetség kell (vagy mind a kettõ egyszerre :)).
Amúgy nemtom, hogy pontosan hogyan is mennek ezek a tanfolyamok, de amit praksi te is linkeltél abban az tûnt fel, hogy szinte csak elméleti dolgok vannak, meg amiket néztem magyar fórumok azokon is inkább csak a berendezésekre, technikai eszközökre koncentrálnak a gyakorlati dolgokról alig-alig esik szó - de nyugodtan javíts ki ha tévedek, kíváncsi vagyok én is, hogy mikrõl szólnak az elõadások, mert gondolkozom rajta hogy 1-2 tanfolyamot azért bepróbálok, csak tényleg nemtom lenne-e értelme.