Ez kábé olyan lufi, mint 10 éve az interaktív tévé az infosztrádán.
Amikor egy újságíró megkérdezte, hogy mirõl is beszélnek, akkor mindig, és mindegyik cégnek az volt a válasza, MS-tõl a HP-ig, hogy a multimédia térhódításával konvergáló eszközök integrálódását követõen ez a jövõ.
És ha megkérdezték, hogy ezzel meg mit is szeretett volna mondani, akkor elismételték ugyanezt mégegyszer.
Most a következõ semmitmondó dolog a sláger.
A webkettes. Amikor elõször hallottam, akkor azt hittem, hogy valami gigabites netelérésünk lesz izibe, azt lófasz...
Itt csak arról van szó, hogy ilyen közösségi honlapok is vannak már, meg lehet blogolni, meg van a youtube, és ez már egy másik dimenzió. Ja, szerintük.
A Googlenek meg most az a dilije, hogy ne nálam fusson a szövegszerkesztõ, hanem nála, mert a neten majd jól elkommunikálunk szerver, kliens módban.
Oszt minek?
Értelme nuku.
Na de mivel az MS összecsinálta magát, hogy a Google mekkora nagy cég lett, és ilyen hülye ötletekkel áll elõ, késztetést érez, hogy lemajmolja.
Csak ki az a marha, aki azért fizetne havidíjat, hogy szövegszerkesszen?
Szerintem ez a Google is egy dotkomlufi, ami egy bõ évtizede már kipukkant egyszer. A cég bevételei köszönõviszonyban sincsenek azzal az árfolyammal, amit elért. Mondjuk hogyan érhetne egy cég annyit, amennyit 100 év alatt realizál bevételként? Ez a cég is csak abból él, hogy növekszik a részvényeinek az értéke, ami azért nõ, mert tavaly is nõtt, és ezért minden hülye megveszi, amiért megint csak nõ. És, hogy ez véletlenül se változzon meg, minden évben elõkell állnia egy hülye ötlettel. MAPS, Youtube, stb. Persze egyik sem hoz bevételt, de ha elmondják egy sajtótájékoztatón, hogy ez a jövõ, meg webkettõ, akkor mindenki megnyugszik a nagy fellelkesülésben.
Most ezt a Docs témát találták ki a braimstormon.
Na most egy ugyanilyen marhaságra állt rá az MS, aminek az értelme annyi, hogy elmondhassa, hogy visszatud vágni a Googlenek, mert az jót tesz a részvényárfolyamnak. Mellékesen viszont semmi értelme.