Chain felfogható tapasztalati pontként is, ha már hasonlítani kéne valamihez. Minél többet gyûjtesz, annál hamarabb növekszik a Battle Rank (ezáltal fejlõdnek a karakterek, elérhetõvé válnak feladatok, plusz segítõk és így tovább). Ha a harcokat egy ellenféllel vívod, akkor lassabban gyûlik a chain és így lassabban fejlõdik a banda.
Az AP az az érték, amibõl a varázslatokat és a speciális közelharci manõvereket végzik az egységek. De ugyanebbõl megy a speciális támadások kivitelezése is (bár ezekhez még kell más is, ami nincs zámszerüsítve).
Automatikusan újratermelõdik a harc folyamán, bár lassan teszi ezt. Hogy mikor milyen lehetõséget ad be a program (mikor melyik varázslatot ajánlja fel vagy melyik harci skillt) az eléggé véletlenszerû. A harciaknál persze befolyásolja a forgatott fegyver/fegyverek a beadott manõvert.
Egyébként meg "z" billentyû lenyomásával mindig kiírja a program, hogy az éppen választani kívánt lehetõség az egység tagjaira lebontva mit is takar.