1. Az egy tájékoztató szám. Minél magasabb, annál hamarabb fejlõdnek a karakterek, annál hamarabb lesz magasabb a BR (battle Rank) érték, ami nagyjából megfeleltethetõ akár a többi RPG szintjeinek, bár itt nem jár semmi extrával, csupán egyre erõsebb lények is elérhetõvé válnak az ellenséges lények között.
Továbbá minél magasabb, annál valószínûbb, hogy a legyilkolt ellenséges lények valami különleges "alkatrészt" dobnak. Ezek a fegyver fejlesztésnél, vagy a társaink számára fontos dolgok.
2. Nyomsz egy Z-t és megtudod. Ilyenkor kilistázza oldalt az adott csapatot amelyik éppen cselekedne és akkor látod hogy ki és mit vetne be. A többit norbi leírta.
3. Ha valakinek a képe megjelenik, akkor számára az a tárgy fontos, mert õ abból fejleszti felszerelését. Ez alatt a különféle ékszerek és kiegészítõk értendõek (karperec, öv, lábszárvédõ stb.).
A fegyverek fejlesztése automatikus, a te döntésedtõl függ. Mikor a nagy térképen mászkálgatsz és rákérdeznek a delikvensek hogy milyen irányban fejlõdjenek (combat, mystic vagy mindketõ), akkor a fegyverzetük minõségét és típusát határozod meg a következõ ilyen kérdésükig. A Combat nagyobb attack és jobb defense értéket ad a forgatójának (aki így nagyobbat sebez, könnyebben találja el a célpontot, illetve némileg jobban hárít) és segíti a combat arts technikák némelyikét. A mystic vonal ugyanezt teszi csak mystic attack és mystic defense terén. Elõbbi a varázslatok sebzésébe és találati pontosságába, utóbbi a varázslatok elleni védekezésbe szól bele. Ha a középutat választja az ember a követõjének, akkor mindenbõl egy kicsit javulni fog a delikvens, de korántsem olyan szinten mint a másik két esetben.
Amennyiben találsz vagy készítesz olyan tárgyat vagy fegyvert ami érdekelheti õket, akkor azt úgyis elkérik tõled és onnantól azt használják. Legalábbis míg el nem jön a következõ fejlesztési idõ, mert akkor lecserélik és visszakapni már nem fogod.