A 10 körös limitrõl én is olvastam a wikia-s ismertetõben, de van erre konkrét utalás is valahol a játékon belül? Én nem akadtam rá a dologra.
Mindenképpen újra kell kezdenem egy alapos takarítás után ezt a játékot, mert egyre több visszásságra bukkanok (például a kis boszorkány esetén is eltérésem volt, aki mindig pénzt akar, ugyanis elõbb találkoztam vele Baaluk-ban (az utolsó helyszínén) mint Melphina-ban és fel is tudtam venni magamhoz csak hogy visszaköszönjön utána Melphina-ban és ott is ki kelljen még segíteni).
AP leszívó az nem jött be, ahogy hiába próbálkoztam a curse-el is. Csak silence, a petrification (valamelyik általam készített kétkezes nagy katanával csinált folyamatosan ilyet Glenys) és a freeze (frost támadások után). Mondjuk sokra nem mentem vele, mert 3 csapat lekötötte, aminek eredményeként õ 3 alkalommal is támadott egy körben.
Nálam az 5. körben fixen benyomta az armageddont, mindegy mi történt. Ettõl minden fehér lett, nagy nyögések, aztán pár másodpercnyi fehér képernyõ után visszajött a kép és ment tovább a harc.
Amelyik csapatomban el lett lõve a protection és orphic ward az észre sem vette a gyilkos sebzéseket jöjjön varázslattól vagy sima ütésbõl.
Wyngale meg nem tudom minek volt ott. Õ volt az elsõ aki elérte a Fallent aztán elsõként általában le is feküdt.
Azt nem tudom mitõl függ hogy nimble vagy mighty jelzõt kapnak a delikvensek. Tippem az, hogy nimble ha balance módon van képezve vagy mystic úton, míg mighty ha combat utat jár a delikvens. Meg a forgatott fegyver is talán befolyásolja. Katanás karakterek nálam eddig csak nimble módig fejlõdtek, míg bárdos/lándzsás delikvenseknél egyõl mighty jelzõ jött be.
Rájönni eddig én sem tudtam a +1/+2 stb módosítók megszerzésének mikéntjére. Jorgen például miután beállt a csapatba és elmentem a homoktengerhez (én oda jártam erõsödni) az elsõ csata után mindkét kardjára megkapta a +1-es módosítót pedig talán ütött vagy 4-5-öt és talán 2 lényt gyilkolt le összesen. Ugyanakkor Baulsonnal kellett 1 BR-t fejlõdni mire a lándzsája +1-es lett.