Az unreal engine valoban a ma elerheto egyik legjobb jatek motor,de sajnos network engine-je egyenlo a 0-val :) Szemely szerint cry engine rajongo vagyok,de sajnos nem sok jatekot adnak ki vele.
A content patchet elneztem,es igazad van csak 22-en jon( datumot nem is figyeltem) Ebben a laggban meg 1 disznot is nehez megolni,jo lett volna eloszor a laggot fixaljak,de foleg a jungelben levo Sator szornyeket akik 300 meterrol mar tamadnak a landzsakkal,en meg a legjobb ilyal se tudom oket megloni olyan tavolrol de ok mar tamadnak,es be is talalnak 25-30 damage.De tegnap 4 ora szenvedes utan meglett 400 keeled scale 2 dragonica armourhoz.
Az hogy a karakter backgroundja behatarolja hogy miket tudsz csinalni majd a jatekban,ez igy ebben a formaban nem igaz.Hisz barmit megtanulhatsz a kesobbiekben.Ez csak 1 segitseg a sok openbeta playernek hogy ne a 0-rol keljen kezdeniuk a skill up-ot.Bar vicces hogy a harcos karakteremet en is eloszor mage backgroundal kezdtem igy nem kellet sokat vacakolnom az Ecumenical Spells fejlesztesevel,mert alabol adva volt.Igy most tudok gyogyitani varazsolni meg harcolni is.A weapon/armour crafter karaktereket is erdemes slaghaulerel kezdeni mert azoknak mar van metal-hoz skilljuk,es a crafting konyveket gyorsabb elolvasni mint pl a metalhoz a skilleket megszerezni.Nem art oda figyelni melyik backgroundal nyerhetsz a legtobb idot.Konyveket olvasni gyorsabb mint skilleket huzni,kulonosen ha metalrol van szo vagy refining/extractingrol.