A csoda patch amire az emberek varnak valojaban lehet sosem jon el :(
Amikor a fejlesztok az SV csapataban az Atlas network engine-t valasztottak az UT engine melle',csak azt felejtettek ki a szamitasokbol hogy az Atlas engine valojaban egy instance based mmo network engine,ami nem tamogat big open world project-eket.Ez sajnos nem kitalacio vagy ko'sza hir,ezt mindenki elolvashatja maganak az Atlas engine honlapjan.
A desync/lag problema megoldasahoz ujra kellene irnijuk egy nagy reszet a network enginnek,amihez megfelelo tudasuk sajnos nincs,mivel mind zoldfulu szoftverfejlesztok voltak mielott az SV-hez kerultek.
Amivel manapsag probalkoznak az a ki/be aramlo packetek meretenek valtoztatasa,de ez igazabol soha nem lesz megoldas.Amint csokkentik a rate-ket a hit box regisztraciok is valtoznak vele.Arra a kerdesre meg en sem tudom a valaszt UDP vagy TCP megoldas hasznal-e az engine,de az biztos egyenlore szerver oldali ellenorzes nincs :( szabad ut a csitereknek... De 1 jo hir is a vegere a rajongoknak,amint ezert havi dijjat is fizetni kell majd,az emberek ragequit-elni fognak,igy marad boven majd savszelesseg hogy ne legyenek desync problemak.GL anyway