Az hogy miert nem talaltak az otleteikhez megfelelo game engine-t az azert is lehet tobbekkozott mert szoftver fejleszto volt a bagazs nagy resze a tobbi meg grafikus es designer ( az animator akar a takarito szemelyzet is lehetett )es halvany lila lovesuk nincs a halozat programozashoz.Google-ben kerestek 1 network engine-t amit konnyen osszetudtak rakni az UT motorral.
Azt meg hogy hol halottal olyanrol hogy a kliensek barmilyen szerver oldali terhelest elosztananak :))) a kliensek egymassal csak a szerveren keresztul vannak kapcsolatban,es nem kozvetlen.Igy minden informacio a szerveren keresztul halad at.Az atlas engine lenyege hogy tobb szerverrel dolgozik.Vannak szerverek amik csak a map-ot ( map darabokat ) futtat,a karakterek pozitciojarol fogad es kuld csomagokat a klienseknek.Egy masik szerver kezeli a karakterek statjat,item-jeit a bankolast,es a harc kozben a hitbox regisztraciot,itt dol el hogy eltalaltad-e a masik karaktert es ha igen melyik testreszen es mennyit sebeztel.A problema ezzel a szerverrel van,nem tudja a bejovo csomagokat idoben feldolgozni es a bejovo adat csak tobb masodpercel kesobb lesz csak feldolgozva.
Ha valakit egy kicsit is jobban erdekel a dolog errol a temarol a neten fel lelheto egyik legjobb cikk :