Csinál, csinál, pont az a gond vele, hogy elejétõl fogva kliens oldalon próbálták megfogni.
A lényeg az, hogy ha idõnként (pl félévente) bannolnak akkor:
1. Aki cheatel az elbukja a fél évig cheaten tápolt kariját, ezen bepöccen én otthagyja a játékot
2. Aki nem cheatel, az választhat, hogy fél évig szív a cheaterektõl, amíg nem bannolják õket, vagy otthagyja rögtön a játékot
Ha folyamatosan, és rögtön bannolnak, akkor tisztább a dolog. Aki félrelépett, az látja, hogy nem érdemes, mert rögtön repül. Aki meg nem cheatel az el tud viselni egy kis cheatet, mert tudja, hogy rövid idõn belül repülni fog a cheater aki megszivatta.
Kliens oldali detekcióvan problémás rögtön bannolni, mert amint rájön a cheat fejlesztõje, hogy a progi felismerhetõ, megváltoztatja, kiad egy új verziót, amit nem ismer fel a kliens oldali detekció. Így megint a fejlesztõkhöz kerül a labda. És a "fegyverkezési versenynek" soha nincs vége.