Ennek is ugyanannak kellene lennie, csak most felengedés után még nyom egy gyors x-y-t amivel belövi középre a Rudder-t. (Attól félek, hogy az advanced command nem jó ...)
Ennek az az elõnye, hogy ugye mint említettem, 3 féle Trim módszer van ...
1: addig nem tudsz semmit csinálni amíg a tengelyeket vissza nem mozgatod középállásba: Itt azért jó, mert ha úgyfelejted a Rudder-t (velem megtörtént párszor) akkor érhet meglepi, hogy miért nem reagál a heli
2: adott ideig nem érzékeli a bevitelt a heli: Itt azért jó, mert ha a rudder-t kinthagyod egy pozícióban, és trimelsz, ha az idõ lejártáig nem mozgatod vissza akkor a kitérés hozzáadódik a Trimmelt pozícóhoz és könnyen törhetnek a rotorok, vagy bepöröghet a heli ...
3: FFB Trim: Itt ugye nincs sem idõ, sem visszatérítési kényszer, itt azonnal az új pozíciók számítanak, emiatt sokkal inkább elõjön az amit a 2-es pontban említettem ... HA x-y-al visszaállítod középre, akkor kisebb az esélye a pörgésnek vagy rotortörésnek ...
Lehet, hogy aki megszokta eddig a beállításokat, annak ez nem fog feltûnni, de aki még betanuló fázisban van, annak segítség lehet ...