Nekem ebben az évben a legnehezebb felállítani a sorrendet, eddig mindig volt ami kiemelkedett vmiben, most azthiszem nem nagyon volt.
De talán nekem akkor is ez:
1. Rainbow Six Vegas 2 (de az a sok bug benne... multiban viszont jó szórakozás coopban, terrorist huntban, és versusban is vannak jó dolgok)
2. Assassin's Creed
3. Crysis Warhead
4. Pure
5. Far Cry 2
Szerintem elsõ helyre fog kerülni a GTA 4, és talán a 2. helyére a CoD 5 (de lehet h fordítva).