Ja, hogy scenariok... Azokat skippeltem, sandboxot játszom.
De pont ezaz, hogy esélytelen iparra gyúrni az elején. Kb a lehetséges sorrend:
1. nyersanyagkitermelés (bányászat, farmok)
2. oktatás
3. ipar
4. turizmus
Ez olyan 30 év a játék idejében, és más sorrendben nem nagyon lehet. Az elején kell valamibõl cash. Aztán a továbbfejlõdéshez már mindenképp kell a képzett munkaerõ. Aztán megéri a pénzt gyárakba fektetni nem turizmusba, mert ugyanazokból a nyersanyagokból (amit már amúgy is termelek) több profit keletkezik. A turizmus meg nem nagyon hoz pénzt, ha nincs hol költeni, ahhoz meg jellemzõen áram kell.
Szal gyakorlatilag nincs választási lehetõség, ha nem ebben a sorrendben csinálom, akkor államcsõd lesz baromi gyorsan.
Másik fele, hogy a fíling kedvéért lehet mindenféle líderekkel szórakozni, de hatékonyság szempontjából a professzor háttér, kapitalistaként választva, administrator meg financial genius perkekkel mindent visz. Össze lehet szedni 70%-kal gyorsabb oktatást így, ami nagyjából mindent visz.
A különbözõ ki-mennyire-szeret módosítóknak szinte az égvilágon semmi értelme nincs, bárkinek pillanatok alatt 100%ra lehet nyalni a seggét. (persze ha van elég kess megépíteni, amit akar)