"Viszont azt az ötletet, hogy a játékok árát le kéne vinni (egytõl egyig) a felére, nagyon díjaznám és támogatnám, mivel a warez oldalak nagyon megcsappannának utána, és megtérülne a fejlesztõknek, kiadóknak ez a kis akció."
1. Ha megnézed, hogy mennyibe kerül egy normális játék fejlesztése, akkor látnád, hogy pont jók az árak. Csak nincs rá pénzünk. Másoknak van. Pont.
2. A kiadók meghatározott darabszámmal számolnak, hogy mennyi eladásból lesz nyereséges ill. kb mennyien veszik meg. Ezt természetesen nem hasraütéssel számítják. Ha szerinte nem venné meg 2x annyi ember, akkor nem viszi le az árat felére.
3. Belegondoltál, hogy mennyi ember dolgozik 1 játékon? Nekik azért normális fizú is jár, mert ugye ez nem olyan egyszerû dolog, mint a szénlapátolás. Ebbõl adódik a költségek nagy része.
4. Aki most warezol, az fele ennyiért is inkább warezol, mert a nulla még mindig olcsóbb. Ne gondold, hogy ez változna. Már csak kényelembõl is inkább torrenteznek az emberek, mint boltba elvánszorogni.