Egy Szuzuki Swift 1.0 motorja 39kilowatt/óra teljesítményt tud leadni.
Nade.
Önmagában ami a sebváltó elõtt a tengelyt éri az ennek az energiának csak a 40%-a!!! Mert a motor forrósodik, nem kicsit, plusz a vezérlõ rendszer, ékszíj, stb leveszi ennyire a HASZNOS energiát! Utána jön a sebváltó ami megint levesz jó 10%-ot ha nem többet! Marad 30%!
Egy elektromotor valós hatásfoka 80-90%! -20% a meghajtó rendszer ha beépíted = 60-70% a 30al szemben! Mirõl beszélünk???
Vagyis 39 kilovattos motor /2 = 19,5 kilovatt/óra. Jelenleg ha az autó teljes felületére teszel POLYMER alapú napelemet az 2 kilovatt/óra energiát termel..azaz 10 óra alatt cirka 150 kilométert tudnál megtenni akár 150-el, de közben még az elem persze töltené az akksit! Egyéb kérdés?