kezdetnek: a CPU-k kora lejárt. legalábbis ezeké, ami a számgépezés õskorában meghatározott elveket követi
szóval az egész, amit írtam annyit jelent, hogy egy közpékat vidkari önmagában 2x többet tud, mint egy xbox. tehát jelenleg a konzolok tudása határozza meg a grafikai színvonalat. nézd meg, hogy mennyire visszafogottak a PC-s hardverek manapság. hol van már az az idõszak, amikor sorba jöttek ki az erõsebbnél erõsebb CPU-k, vidkarik? 2012-ben jön az új konzolgeneráció, addig nem lesz itt túl nagy változás, hiszen dollármilliárdokról van szó
minek ölnének bele több millióit egy játék az irányú fejlesztésébe, hogy kihasználja a PC-ket? persze régen ez így volt, sõt, egyes enginek a jövõ gépeire voltak kitalálva. van is valami krájzisz nevû szar, ami még ezt a trendet követte, meg lehet nézni a következményeit
tehát a lényeg még egyszer: mivel a cross-platform játékok eladása így néz ki: 90% konzol, 10% PC, ezért a mai világban mindig az adott konzolgeneráció fogja meghatározni egy játék technikai színvonalát, követelményeit
persze ehhez hozzátartozik az optimalizáció is, de egy IW azt nem fogja elcseszni