Számomra amiatt vált némileg unalmassá, mert a pályák nem nehezedtek egyáltalán és a játékmenet se sokat változott. A környezet állandó változása viszont megmentette a dolgot.
Aztán jött az utolsó elõtti pálya, na az már kihívás volt a javából és kellõen hosszú is lett. Az volt egyértelmûen a játék csúcspontja.
Az utolsó pályáért pedig járna egy kiadós verés a készítõknek :D Bár lehet, hogy csak azért ment nehezen, mert már atomfáradt vagyok.
Nem ismerem a készítõk elõtörténetét, de szerintem rutintalanok vagy kevés teszterrel dolgoztak, de sajnos voltak olyan "kombók", amikkel az akadályok egy jelentõs része teljesen szkippelhetõvé vált. Gondolok például a lebegõplatform elsõ fejlesztésére vagy volt jónéhány olyan hely is, ahol csak simán végigdeszkáztam a tüskéket alul és keresztülsétáltam rajtuk.
Illetve szerintem arányaiban túl sok volt a harc, vagy harmadennyi kellett volna, hogy legyen vagy háromszor ilyen változatos ellenfeleket kellett volna kitalálniuk. Bosszantó, amikor egy amúgy változatos környezetben ugyan azokat az ellenfeleket kell pályánként hetven példányban meggyakni. Ráadásul "miniboss" is csak kettõ különbözõ volt és egyik ellen se kellett igazán taktikázni. Nekem NAGYON hiányzott 1-2 ügyeskedõs, taktikázós bossharc a játékból, sajnos az utolsó pályán se ilyesmit kaptunk. A sok "invázió"t is sokkal változatosabbá tehette volna 1-2 erõsebb, trükközve ölhetõ ellenfél.
Mindettõl függetlenül kellemes szórakozást nyújt a játék a néhány apró, bosszantó hiba ellenére. Nálam messze nem durrant akkorát, mint amit a legelsõ videók után vártam, de ezt már a demóból sejtettem, szóval egyáltalán nem ért csalódás.
Bátran ajánlom a játékot mindenkinek, lehet vele szerezni egy kellemes délutánt az utolsó két pályán pedig a HC-bb játékosok is megtalálják számításaikat.
U.I.: a honlapon írták, hogy a tolvajjal lehet majd idõt lassítani, ezt kicsalták a játékból... :)