"Per pillanat ugy állunk hogy egy egyszerü kérdésre, miszerint számszerüen mennyi is az az annyi, te már hosszú kommentek óta képtelen vagy számszerü választ adni."
Azért nem válaszoltam rá,mert kurvára lényegtelen és nem érdekel az,hogy az elektromos auto jelen pillanatban mennyire gazdaságos vagy nem.Csak azért mert neked az kurvára gazdaságos,hogy kibányászol valamelyik roncstelep mélyérõl valamilyen szakadék roncsot amit te autonak nevezel,attól neked meg nem kéne hogy jogod legyen mások egészsége élete árán ilyen sulyosan szennyezö technologiat használni,csak mert olcso.Számomra nem szempont az olcsoság vagy a gazdaságoság amikor emberek életéröl jogairól van szó.
Amugy meg nagyon jol tudom hogy jelenleg csak kis,közepes hatotávra lehet gazdaságosan megvalosítani az elektromos autot(a belsöégésü motorhoz képest) tipikusan városon belüli közlekedésre.Jelenleg 1 millio forint értékü akkumlátorral 55-60 kilometer lehet megtenni.Plusz félmillio a kaszni a motor az átépités engedélyezés.Ez jelenleg a realítás.
Viszont tudomásul kéne venni,hogy az autozás nem olcso most sem az,csak most nem te fizetsz érte,hanem a környezet és az emberek fizetnek az egészségükkel az életükkel azért,hogy te olcson autozhasál.