"tudom tudom õk is biztos hülyék. Tessék szépen megnézni hogy mennyi elektromos áramot vesz fel mondjuk 20 ezer elektromos autó, kell-e hozzá új erõmü, mekkora a hatótáva, és hogy például jelenlegi benzinárak mellet szinte semmivel sem olcsobb vele menni mint egy benzines autóval. Kedves epikürosz. Kérlek mond el a véleményed a totalcarrol is, lévén biztos õk sem értenek az autóhoz."
Számomra a cikkböl a következök derülnek ki.
Az hogy a cikk iroja alapveto müszaki ismeretekkel sem rendelkezik innetöl erösen megkérdöjelezhetõ az egész cikk összes állítása.Aki ekkora baromságot ir azt,hogy engedhetik egyáltalán egy auto kozelébe ?
"Ennél már csak az amerikaiak szerencsétlenebbek, hiszen ott 110 voltos a hálózat, tehát nagyjából kettõvel szorzódik a töltési idõ."
Persze mert az csak ugy van,hogy fogjuk a váltoáramot,oszt rá küldjük az akkupakra egy az egyben.
A másik dolog,hogy már megint egy versenyautot akarnak osszehasonlítani kisteljesítményü átlag autokkal.(204 loero a teljesitmeny,hat igen ez teljesen hétkoznapi)
Ezenkivül kiderül,hogy nem tudnak számolni.En is felmentem az elmu oldalára és a megadott adatok alapjan (240 km hatotav,35 kw akku)kiszámoltam a fogyasztást.
A cikkben szereplo auto 100 km megtételéhez 600 forint elektromos áramot fogyaszt.Átlagban 300 ft bezin árral,és 6 literes fogyasztással számolva egy belsöégésü motorral szerelt jármü 1800 ft-ért teszi meg ezt a távot.Vagyis meg ez a versenyauto is 3-szor gazdaságosabban müködik mint egy olajat égeto átlag auto.