Nincs kimondott szintezés, vagy sima fejlõdés. Battle rank van, ami azt mutatja egy harc után, mennyire vagyunk durvák.
Az egységeinknek azon értékei fejlõdnek, amiket használtak is. Így kapnak plusz HP-t, AP-t, speed-et stb, de így tanulnak új art-okat és így fejlõdik a felszerelésük is.
Ha sok ellenfelet ölünk meg, akkor szépen felmegy a chain értékünk, ami ha nem lep meg ellenfél és nem hagyunk el egy adott zónát, akkor csak nõttön nõ, minden csatával és megölt ellenféllel. Ha ez az érték magas és/vagy sok másik cspaatot vállalunk be 1xrre egy adott csatára, akkor az embereink is sokkal gyorsabban fejlõdnek és a zsákmány is sokkal ritkább és értékesebb cuccokból állhat! Ergó minél durvábban harcolunk és minél nagyobb kockázatot vállalunk be (sokxos túlerõ), annál jobban fejlõdünk, ami korrekt.
A zsákmányból az embereink néah részt kérnek (általában a legértékesebb cuccokat), amit ha odaadunk nekik és elegendõ megfelelõ tárgyuk van hozzá, akkor abból fejlesztik késõbb, ha fejlõdnek a felszerelésüket. A leader-eink szoktak is szólni, hogy erre-, vagy arra még szükségük van, ilyenkor felajánlhatjuk, hogy szerzünk és elmehetünk szerezni is olyasmit loot-ban. Nem könnyû.
Zsákmányolhatunk szörnyeket élve elfogva, ha nagyon jók vagyunk. Ezeket vagy szétkapjuk csata után komponensekért, vagy eladjuk õket élve bizonyos kereskedõknek jó pénzért, akik késõbb a komponenseiket kezdik majd árulni (így pénzért is szerezhetünk).