"Én úgy reformálnám át a tananyagokat,hogy nem súlyos több tíz kilós könyveket sóznék rá a gyerekekre több tíz ezer ft értékben, hanem dvd-ken kapnák a tan anyagot."
Szép is lenne. Csak akinek nincs DVD-lejátszóval szerelt gépe? (Oké azoknak kell egy több ezer Ft értékben)?
Nincs áram a házukban?
" Amiken a tananyag ismeretterjesztõ filmek formájában lenne rajta, a korosztálynak megfelelõ stílusban, amit örömmel néznének."
A videó, a mozgófilm nem minden esetben alkalmazható taneszköz (bár kétségtelenül hasznos segédeszköz). Hol a visszajelzés? Hol a megújuló motiváció? Hol marad a kémiaórák szaga? A technikaórák munkájának produktumai? A fizikai kísérletek élménye? Az iskolai szocializáció? "Hogyan kell egy szöget beverni a falba"-DVD?
Lesilányítjuk a gyerekeket Képernyõ Ernõkké?
"Így az óraszámot is lehet csökkenteni, mert a gyerek 80% ban otthon tanulhat,"
Amikor is a szülõ nem tartózkodik otthon, mert dolgozik? Vagy õ is otthonról dolgozik be? Mindenki? A gyári munkás, a földmûves is?