Na ez a röhely a médiában. Kijelentesz egy oltári baromságot, és akkora nyilvánosságot kapsz egybõl, hogy az csak na. És mindezt tök ingyen! Fogadni mernék, hogy a hír elõtt még a saját városukban/falujukban se tudták, hogy kik õk, most meg itt magyarországon beszélünk egy apró Usás cégrõl.
A média valahogy nem használja az agyát. Mások milliókat, sõt, milliárdokat költenek arra, hogy a pór nép megismerje a nevét, ezek meg kijelentenek egy marhaságot, és a média végigvisszhangozza az egész világon a nevét. Miért nem lehetett volna azt írni, hogy egy kis amerikai cég, ahelyett, hogy nevén nevezték a gyereket.
Nóném Józsi azt akarja, hogy mindenki megismerje a nevét, nem kell mást tennie, mint kivillantja a tökét egy forgalmas úton, és a sajtó máris a nyakában liheg, hogy micsoda hír. És utána 2 napig róla beszél mindenki. Régen ezeket záptojással és rohadó gyümölcsökkel/zöltségekkel jutalmazták, ma meg fényezik õket jobbra balra.
Ok, az információ közlése az jó dolog, de ésszel kéne csinálni.