"Nem értesz ember. Leszarom a másik oldal problémáját. "
Nyugodtan leszarhatod. De ettõl még nem fognak a kedvedért olyan üzleti modellt követni, ami mûködésképtelen. Nincs ebbe semmi hülyesség, kár izgulni. Nekik jobb, ha sok kis forgalmú ügyfelet látnak el. A Te szóhasználatoddal szarnak az ügyfél fejére. Ezt nem minden ügyfél érzi így, hiszen páran csak megveszik a szolgáltatást. Ha nagyon szar, majd lemondják, nincs itt gond.
"Ha szerinted a jelenlegi helyzet reális(!), akkor Te pöcs vagy. "
Miért, szerinted ez itt az Alice csodaországban? Szerintem ez a valóság. Ennyiért adnak valamit, amit megvesznek. Nagyon is reális bevételük van, nagyon is reális ügyfelekbõl.
"A BKV-s példát meg már végképp semmi kedvem levezetni Neked... :("
Nyilván, mert nem is tudnád. Mindenki a félárú napon venné meg a bérletet, tumultus lenne, szívnának az utasok meg a jegypénztárosok, a BKV jegybevétele meg lefelezõdne. Ezért csak zseniális ötlet lehet az akciós BKV bérlet.