Egy kis személyes "élményemet" szeretném megosztani veletek.
Júniusba vettem 2db Lenovo notit mobilnettel.Az utóbbi idõbe elkezdett szarakodni a net,nem csatlakozik ledobál és csak úgy lehet netezni ha újraindítom vagy kikapcsolom.Próbaként kicseréltük a kártyát a másik notiba(ami hibátlanul mûködik) és ott is szarakodott.1 órát sem ment a net folyamatosan.
Ügyfélszolgálatot fölhívtam és ott telefonon keresztül a szervízrészleg megmondta,hogy szoftver is rossz és a kártya is,vigyem egy t-pontba.Bevittem.Sry,nincs szervízrészlegünk,menjek egy kifejezett t-mobile szervizbe.Megtettem.Ott azt mondták,hogy ha ez a baja,bár nem tudják elképzelni,hogy lehet ezt telefonon keresztül megállapítani,telepítsem újra a rendszert de ne az operációs rendszer visszaállító gombbal.
De!A Lenovon nincs cd meghajtó,szóval ez esélytelen.A kártyát csak a tulaj személyi bemutatása ellenében cserélik ki(nem az én nevemen van).Különben is,vigyem el egy hivatalos szervízbe.Hazajöttem,ügyfélszolgálatot felhívtam és ott elmondták,hogy egy kártya cseréhez csak a szerzõdés kell semmilyen más okirat nem szükséges.Ha nem akarok venni 20ezerért külsõ meghajtót,kijön egy kollégájuk és 8ezerért feltelepíti nekem(anyád)!Azt is mondta még,hogy Pesten ne is várjak mást,mert tojnak a fejemre.
Hát "röviden" ennyi.Mindezt csak azért osztottam meg veletek hátha van aki most gondolkodik t-mobilos notebook vásárlásán.Ne tegye!Szánalmas ez az egész.3 helyrõl 4 helyre küldtek el.Szóval jól gondoljátok meg!