ha csak a megállók lennének kábelen összefûzve és egy retkes kijelzõ mutatná, h hol jár a következõ busz, netalán ez a távolsági buszoknál lenne meg, már akkor mindenki jobban érezné magát sztem.
olyan adatokat is kipakolna a kijelzõre, h mennyi utas van rajta, hány fok van az utastérben (ez pár szenzor, amit biztos, h a kisvállalkozó alvállalkozója olyan pofátlan magas áron kínálna, h értelmetlenné válna a dolog, ellenben a hozzá nem értõ hülye döntéshozó meg leszavazná, mert minek ez - pedig épp ezek az apróságok, amik szerethetõvé tesznek egy szolgáltatást)
esetleg kiírná a telefonod, ha felcsatlakozol a busz wifi-jére, h ahol elhaladsz ott milyen érdekesség, rendezvény, stb van/lesz. kiírná, h ahová utazol ott éppen milyen az idõ, stb...
az már túl nagy kérés lenne valszeg, ha én utazok a négyes villamoson és át akarok szállni a metróra, akkor rögtön kiírná nekem, h mikorra érek a metró aluljáróhoz és azt is megmondaná, h amikor ott leszek kb ennyit meg annyit kell várnom, mert mind a villamosok, mind a metrók helyzetét folyamatosan regisztrálja a rendszer
ez egy félóránként járó busznál, amivel egy húszpercenként járó villamost akarok elcsípni nem buta infó: ha éppen mindegyikrõl lemaradok, akár 50 percet is várhatok. ez szakadó havas esõben igen jó lehet.
legyen alternatív útvonalkeresõ, ami a jármûvek megállóba érkezési idejét is figyelembe veszi és úgy ajánl legrövidebb útvonalat
sõt, ha bekapcsolod a telód GPS-ét, a gyalogos sebességed alapján azt is megbecsüli, milyen sebességgel tudsz a városban tekerni és azt is figyelembe veszi a tervezéskor
ötlet lenne rengeteg, fejlesztõ egy sincs, mert ebbe nem nyomnak pénzt, így nincs olyan hülye, aki ezzel foglalkozzon