Pont ez az, hogy a specifikusabb problémádat oldják meg. Most ne csak arra gondolj, hogy mondjuk nem megy a nyomtató, vagy hasonló dolog, hanem mondjuk összeszarja magát az egyik szerver, amitõl megborul a hozzá kapcsolódó többi szerver közül néhánynak az active directoryja, amitõl a júzerek nem tudnak bejelentkezni.
Ilyenkor nyilván nem a diákmelós helpdeskeshez kapcsolnak, hanem a tényleg hozzáértõ szakemberekhez, és ha telefonon keresztül nem megoldható a probléma, akkor beültetnek 2 embert egy autóba, és elküldik õket az ország legeldugottabb részébe is.
Lehet google-t is bújni, meg fórumozni is, de néha jobban megéri kfiziteni a supportot, mint mondjuk minden kiesett munkaóra után bukni a többmilliókat.
Amúgy divatos dolog fikázni a Microsoft-ot, de azért nagyon jó szakembereket foglalkoztatnak, sztem sok magát jónak mondó önjelölt infós csak pislogna, ha látná õket munka közben.